Přestaňte přicházet o zákazníky, na kterých vám záleží

Díky pokročilému řešení pro Monetizovaný Net Promoter System® a špičkovému reportingu od CustomerGauge dokážeme automatizovat průzkumné kampaně a zobrazit klíčové souvislosti v chování vašich zákazníků. Umíme také vybrat priority, kterým se vaši obchodníci potřebují co nejdříve věnovat, aby přinesli tu největší hodnotu z vaší zákaznické báze.

Podívejte se na své 3 největší zákazníky. Představte si, že jste o ně právě přišli. Pocit, který teď prožíváte, už se nemusí nikdy opakovat.

Naslouchejte pozorně tomu, co vám zákazníci říkají

Získejte ucelený pohled na zpětnou vazbu od zákazníků a skutečně pochopte, co si myslí.

 
Survey Builder & Reporting icons.png

Průzkumy a analytika

Ptejte se, jak to jen jde – a poté se s vervou pusťte do získaných dat. Díky pokročilým průzkumům a reportingu dokážeme automatizovat průzkumné kampaně přes různé komunikační kanály a získat zpětnou vazbu, na kterou umíte smysluplně zareagovat.

 
Text ¶ Sentiment Icons.png

Textová analýza a pocity zákazníků

Vneste pořádek do nestrukturovaných dat od zákazníků díky strojové analýze textů a pocitům vyjádřených v komentářích zákazníků. Textové komentáře poskytují hlubší pochopení kontextu zákazníků a problémů, se kterými se potkávají.

B2B Prioritized account focus icons.png

Sjednocený pohled na klienty

Přestaňte se na zákazníky dívat přes nekonečné množství různých reportů. Předejděte jejich ztrátě strukturovaným pohledem, který zobrazí oblasti k řešení s největším dopadem na vaši výsledovku.

 
Driver & Revenue analysis icons 800.png

Důvody nespokojenosti a jejich dopad na výsledovku

Nespokojte se jen se zjištěním, kde vznikají problémy a proč, ale zjistěte, jakou mají skrytou finanční hodnotu. Odhalte, které oblasti jsou nejdůležitější pro nejcennější zákazníky, a rychle zareagujte, abyste předešli ztrátám, které zhorší vaše výsledky.


Nenechte zákazníky utéct

Klíčové pohledy a nástroje důležité k jejich záchraně a udržení:

 
Account level drill down image 800pxs.png

Detailní pohled na klienta

Z celkového přehledu k nejmenšímu detailu a zase zpět. Pochopte situaci jednotlivých zákazníků díky okamžitému přístupu k informacím o všech jeho klíčových osobách. Zjistěte pravděpodobnost, že od vás zkusí odejít, kvalitu vašeho pokrytí zákazníka, problémové oblasti vaší spolupráce a mnohem, mnohem více.

 
Persona views and dashboard icons.png

Řízení vztahů na všech úrovních

Pocity klíčových lidí na straně zákazníka mohou váš vztah posunout na vyšší úroveň, ale mohou ho také zničit. Díky organizačnímu grafu zjistíte, jak vaši firmu vnímá celá organizace zákazníka. Tento unikátní nástroj, který byl původně vyvinutý pro pravidelná business review, jednak identifikuje kvalitu vztahu s každou klíčovou osobou, ale navíc upozorňuje na trhliny ve spolupráci a komunikaci s nimi.

Stake holder icons.png

Pohled na klíčové osoby & dashboardy

Personalizované dashboardy pro každého. Zobrazte klíčové informace těm správným lidem od oblastních ředitelů po CFO – jsou nastavené podle jejich role a potřeby. Ukažte jim NPS, návratnost, hlavní problémy zákazníků a ostatní klíčové informace v oblasti jejich odpovědnosti.

 
Close+loop+icons.jpg

Pochopte, co se stalo, a vyřešte problém

Odhalte příčiny problémů, které vaši zákazníci zažívají, a získejte kontrolu nad jejich řešením. Automaticky delegujte odpovědnost za otevřené případy, kontrolujte vhodnost a rychlost jejich řešení a pochopte, kdo sehrál jakou roli.


Pochopte celý jejich příběh

Cesta vašich zákazníků začíná a končí v jednom jediném bodě: informacích, které o nich máte.

 
Activity+timeline+icons.jpg

Časová linka aktivit

Zbořte bariéry a získejte informace, díky kterým dokážete zjistit, kteří zákazníci se vás chystají opustit, dříve, než se rozhodnou tak učinit. Sledujte „zdravotní stav“ vztahů se zákazníky na základě komplexního pohledu na vzájemné kontakty – od podpory přes business review a frekvenci využívání vašich služeb až po reakci na kampaně.

Pohled na interakce s vašimi zákazníky

Pohled na interakce s vašimi zákazníky

churn+prediction.jpg

Upozornění na ztrátu a záchrana

Předpovídejte a předepisujte: Posuňte řízení klíčových zákazníků na zcela jinou úroveň pomocí sofistikovaného modelu, který odhaluje zákazníky s vysokou pravděpodobností odchodu. Model je doplněný o doporučené aktivity, které mají odchodu zabránit. Nastavte práci se zákazníky a aktivity týmu, aby braly ohled na kontext zákazníka a jeho aktivitu.

Pohled na předpověď rizika a doporučené aktivity v systému

Pohled na předpověď rizika a doporučené aktivity v systému


Nebuďte jen další z těch, co se dívají až na statistiku

Objevte tu nejužitečnější sadu nástrojů na rozvoj zákazníků.

 
Gained lost tracking icons.png

Mějte přehled o získaných a ztracených klientech

Na všech zákaznících záleží, ale ne všichni mají stejnou hodnotu. Sledujte, jak se vám daří získávat obrat z nových zákazníků i o kolik přicházíte tím, že ty existující ztrácíte. Pravidelně vyhodnocujte plnění individuálních retenčních cílů.

Pohled na získané a ztracené zákazníky

Pohled na získané a ztracené zákazníky

swot icons.png

Klienstká SWOT analýza a riziko odchodu

SWOT analýza poskytuje unikátní pohled na vaše nejcennější zákazníky, u kterých hrozí, že od vás odejdou. Vede vás k co nejrychlejšímu řešení jejich problémů, abyste jejich odchodu zabránili.

SWOT analýza vašich zákazníků

SWOT analýza vašich zákazníků

Retention+over+time.jpg

Kontrola nad tržbami z vaší zákaznické základny

Kontrolujte, jak změny ve vaší schopnosti udržet si a neztrácet zákazníky ovlivňují váš obchodní výsledek kvůli vynuceným slevám a díky nově vytvořeným příležitostem.

Dopad ztracených zákazníků, vynucených slev a nových příležitostí na příjmy

Dopad ztracených zákazníků, vynucených slev a nových příležitostí na příjmy

 

Monetizovaný Net Promoter System®

Pokročilé technologie CX pro vyspělé obchodní firmy:

 
Predictive analysis icons.png

Prediktivní analytika

Co kdybyste dokázali spočítat, kolik vám vydělá zvýšení Net Promoter Score o 1 bod? S pomocí simulátoru příjmů na základě tvrdých dat nastavíte správné cíle pro svou organizaci a posunete kvalitu vztahů se zákazníky do středu pozornosti.

Simulátor příjmů

Simulátor příjmů

CLV icons.png

Životní hodnota klientů – Customer Lifetime Value

Report zákaznického životního cyklu, vycházející z Paretova pravidla, nabízí unikátní pohled na vztah mezi pocity zákazníků a jejich životní hodnotou. Zjistěte, které části vašich existujících příjmů jsou vystaveny riziku, případně vyžadují vaši pozornost.

Report zákaznického životního cyklu

Report zákaznického životního cyklu

Account SWAT Opportunity Icons.png

Klienstká SWOT analýza a sledování příležitostí

Tato funkce nejen upozorňuje na zákazníky, kteří budou snažit od vás odejít, ale také identifikuje nové příležitosti k růstu. Zaměřte se na nové příležitosti a kontrolujte plnění cílů na individuální úrovni.

SWOT analýza a příležitosti

SWOT analýza a příležitosti


Využijte nadšení svých zákazníků. Budujte důvěryhodnost

Pracujte na posílení důvěry u potenciálních zákazníků a buďte transparentní ke svým zaměstnancům.

 
Reviews+icons.jpg

Dedikovaná platforma pro recenze

Podle průzkumů má až 80 % hodnocení od zákazníků původ v individuálních e-mailových žádostech firem poté, co si zákazníci koupili výrobek nebo službu. S CustomerGauge žádost o zpětnou vazbu propojíte se získáním souhlasu k jejímu zveřejnění na své online platformě.

Signage.png

Digitální displeje

Zobrazte zaměstnancům zpětnou vazbu na televizorech, tabletech, pracovních monitorech nebo ve vašem interním systému. Pomozte tak všem zaměstnancům naslouchat zákazníkům.

 

Naši klienti a globální technologické implementace