Víte kolik klientů ztratíte během roku? Jste lepší než Vaše konkurence?

Průměrná B2B firma přijde o 20% klientů ročně. Pokud se ale zlepšíte jen o malý kousek, slušně na tom vyděláte.

Průměrná B2B firma přijde o 20% klientů ročně. Pokud se ale zlepšíte jen o malý kousek, slušně na tom vyděláte.

Screenshot 2020-07-08 at 10.34.44.png

Kouzlo spočívá v aktivním přístupu k nespokojeným klientům - a správně nastavený program pro řízení klientské spokojenosti vám k němu dodá spoustu příležitostí.

Zkuste si ho představit jako systém, který vám průběžně nahrává na smeč - v tomhle případě k příležitosti nejen klienta udržet, ale ještě mu při té příležitosti hned prodat další výrobek nebo službu.

Rychlý telefonát klientovi, který si na něco stěžuje a upřímná diskuze s ním, je nejdůležitější aktivita, kterou v rámci CustomerExperience a AccountExperience programu můžete udělat. Je jednoduchá, účinná a nestojí moc peněz.

Kdo by měl mít celý program na starost? CEO, COO nebo CFO. 

Změňte kulturu a udělejte zákaznickou zkušenost součást digitální transformace vaší firmy.

Previous
Previous

Co se stane, když snížíte churn o 2.3 procentní body ročně….

Next
Next

Tohle v Cx a NPS děláte špatně!