Digitální transformace je těžká

digitální transformace a Cx.png

Průběžné, automatizované měření změn v zákaznické zkušenosti přes Net Promoter je jeden z jejich klíčových pilířů. Dobrá technologická podpora vám v tom může hodně pomoct. Zvyšující se hodnota NPS indikuje, že vaši zákazníci jsou spokojenější a je jedním z nejdůležitějších signálů, že se vám Digitální Transformace daří a začíná vyplácet. Vidíme to opakovaně během implementací ve velkých společnostech.

Není tedy překvapující, že Jake Levant ve Forbes píše: ”Metriky jako NPS jsou často shazovány jako měkké, ale ve skutečnosti je zákaznický zážitek velmi silně spojený s loyalitou, která následně přímo ovlivňuje výsledovku. Například ve finančních službách přináší zvýšení počtu věrných zákazníků o 5% zvýšení zisku o 25%”

Previous
Previous

Stačí jediná negativní recenze

Next
Next

Velká pauza