Zapojte se do globální studie o B2B vztazích a průzkumu spokojenosti nákupčích

Jedna z otázek, na kterou se mě téměř vždy ptají zákazníci na začátku spolupráce, zní: “Máte nějaké aktuální NPS benchmarky, abychom se mohli porovnat s konkurenty?” Většinou jim vysvětlím, že porovnávat se s okolím není to nejdůležitější – a že se potřebují soustředit na poskytování co nejlepších služeb, vytváření nadšených zákazníků, kteří jim přivedou do obchodu kamarády, a na to, aby jejich NPS postupně rostlo. Přesto jsou benchmarky někdy užitečné a poučné. Pokud jste v B2B a chcete je získat, stačí se zúčastnit našeho aktuálního průzkumu, a jakmile budou hotové výstupy, benchmark vám pošleme. Tak do toho!

Previous
Previous

Tohle je můj nejoblíbenější příběh o záchraně zákazníka

Next
Next

Jen nadšení zaměstnanci vytvoří nadšené zákazníky