Tohle je můj nejoblíbenější příběh o záchraně zákazníka

2.png

Zákazník měl problém. Nebyl úplně malý a vyžadoval komplexní a relativně náročné řešení – bavíme se o měsíci, možná i déle.
Obchodník, a připočtěme mu to k dobru, zákazníkovi zavolal a řekl mu:
“Vím, že je to problém, a vážně nás to mrzí. Nemáme pro vás teď hned řešení, ale věřte mi, že děláme všechno, co je v lidských silách, abychom to vyřešili, protože víme, jak důležité to je pro vás, a tím je to důležité i pro nás.
Slibuju, že vám osobně každé ráno zavolám, abych vám řekl, co děláme, jak jsme pokročili s řešením a kdy bude hotové.”
Zákazník, trochu zaražený, řekl, že děkuje, položil telefon a popravdě nic moc pozitivního nečekal.
Obchodník dodržel slovo a zavolal.

Úplně. Každý. Den. Každé ráno, celé dva měsíce – celou dobu, dokud se problém nepodařilo vyřešit.


A vy už asi tušíte, co zákazník udělal…
ODEŠEL KE KONKURENCI.


😅 Kecám.

Zůstal s nimi až do konce života, díky zážitku, který ten jeho obchodník vytvořil.

A nejen to. Tenhle zákazník léta vyprávěl všem, co byli ochotní ho poslouchat, o tom, jak se o něj jeho obchodník postaral, a vždy jeho firmu bez zaváhání doporučil.

Výjimečný zákaznický zážitek může být významný faktor rychlého růstu vašeho obchodu – nikdy nepodceňte sílu toho, když se vám podaří předčit očekávání vašich zákazníků. Často to není o vysokých nákladech, ale o vždy o jejich emocích. Ukažte, že vám na nich skutečně záleží, a oni si to zapamatují mnohem víc než problém, který s vaší firmou zažili.

Previous
Previous

Zdvojte tým

Next
Next

Zapojte se do globální studie o B2B vztazích a průzkumu spokojenosti nákupčích