Špičková platforma pro sběr a využití zpětné vazby – CustomerGauge
CustomerGauge zajišťuje plně automatizovaný sběr zpětné vazby, její analýzu a následné workflow k sloužící k systematické záchraně zákazníků. Jde o robustní řešení pro aktivní řízení kvality vašich služeb a zákaznické zkušenosti. Propojení s transakčními daty umožňuje snadno identifikovat priority, na které se soustředit pro maximální dopad do hospodářského výsledku.
Naslouchejte svým zákazníkům skutečně pozorně
Získejte ucelený pohled na zákazníky. Pochopte, na čem záleží, ať můžete správně zareagovat.
Automatizované průzkumy analytika a reporting
Ptejte se zákazníků na jejich zážitek a poté se pusťte do získaných dat. Díky pokročilým průzkumům přes různé komunikační kanály dokážete jak identifkovat nespokojené zákazníky, tak zjistit, s čím byli nespokojení a proč. To vám na oplátku umožní správně a rychle zareagovat.
Příklad zákaznického dashboardu a online průzkumu
Textová analytika a pocity a nálada zákazníků
Vneste pořádek do nestrukturovaných dat od zákazníků díky strojové analýze textů a pocitům v komentářích vašich zákazníků. Textové komentáře poskytují mnohem hlubší pochopení kontextu zákazníků a problémů, se kterými se u vás potkávají.
Textová analytika, tagy a pocity a nálada zákazníků
Důvody nespokojenosti a jejich dopad na vaše budoucí příjmy
Nespokojte se jen se zjištěním, kde vznikají problémy a proč. Odhalte, jaká je jejich skrytá finanční hodnota. Pochopte, které oblasti jsou nejdůležitější pro cenné zákazníky, a co nejrychleji je odstraňte. Zabráníte tím ztrátám, které snižují vaše příjmy.
Důvody nespokojenosti a jejich hodnota
Nenechte zákazníky odejít ke konkurenci
Reporting a procesní řízení, které vám umožní zachránit i cenné zákazníky se špatnou zkušeností.
Detailní pohled na každého zákazníka
Z celkového přehledu se snadno dostanete na detail konkrétního zákazníka. Pochopte situaci každého zákazníka díky okamžitému přístupu nejen k hodnocení aktuální a historické zkušenosti s vámi, ale i k transakčním datům. Tak zjistíte, kdo zákazníka obsluhoval a kdy, jakou dopravu si vybral a mnoho dalšího.
Pochopte, co stalo, a zachraňte cenné zákazníky
Zachyťte problémy svých zákazníků a získejte kontrolu nad jejich řešením. Automaticky delegujte odpovědnost za řešení otevřených případů a kontrolujte kvalitu a rychlost řešení. Pochopte, kdo sehrál jakou roli a zda se vám podařilo zákazníka zachránit.
Monetizovaný Net Promoter System®
Objevte nejužitečnější sadu nástrojů k práci se zákazníky – pokročilé technologie CX pro vyspělé maloobchodní firmy.
Udržujte si přehled o získaných i ztracených zákaznících
Na všech zákaznících záleží, ale ne všichni mají stejnou hodnotu. Sledujte, jak se vám daří získávat obrat z nových zákazníků i o kolik přicházíte tím, že ty existující ztrácíte. Pravidelně vyhodnocujte plnění individuálních retenčních cílů.
Pohled na ztracený a získaný obrat
Prediktivní analytika k simulaci vlivu CX na příjmy
Co kdybyste dokázali spočítat, kolik vám vydělá zvýšení Net Promoter Score o 1 bod? S pomocí simulátoru příjmů na základě tvrdých dat nastavíte správné cíle pro svou organizaci a posunete kvalitu vašich vztahů se zákazníky do středu pozornosti.
Simulace dopadu CX na příjmy
Životní hodnota zákazníků – Customer Lifetime Value
Report zákaznického životního cyklu, vycházející z Paretova pravidla, nabízí unikátní pohled na vztah mezi pocity zákazníků a jejich životní hodnotou. Zjistěte, které části vašich existujících příjmů jsou vystaveny riziku, případně vyžadují vaši pozornost.
Segmentace podle hodnoty zákazníků a pocitů
Buďte důvěryhodní a transparentní
Pracujte na posílení důvěry u potenciálních zákazníků a buďte transparentní i ke svým zaměstnancům.
Dedikovaná platforma pro recenze
Většina zákaznických recenzí vzniká na základě e-mailových žádostí poté, co si zákazníci koupí výrobek nebo službu. S CustomerGauge žádost o zpětnou vazbu propojíte se získáním souhlasu k jejímu zveřejnění na své vlastní online platformě. Ta je součástí našeho řešení.
Digitální displeje
Zobrazte zaměstnancům zpětnou vazbu na televizorech, tabletech, pracovních monitorech nebo ve vašem interním systému. Pomozte tak všem zaměstnancům naslouchat zákazníkům. Pokud ji zobrazíte i veřejně (například v prodejnách), posílíte svou důvěryhodnost před zákazníky a vytvoříte závazek pro zaměstnance, kteří se o ně starají.