foundmissing.cz | Feedback
14898
page,page-id-14898,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
boomerang

NAHRADTĚ JEDNORÁZOVÉ ZÁKAZNICKÉ PRŮZKUMY AKTIVNÍ NEPŘETRŽITOU ZPĚTNOU VAZBOU

Většina podniků se spoléhá na jednorázové metody průzkumu, které poskytují mnoho informací. Průzkum zpomalují, zpožďují a často poskytují zastaralé a nespolehlivé informace.

Získáme pro vás rychlá, spolehlivá a užitečná data, která umožní okamžitě odhalit a vyřešit problém, nalézt jeho příčinu a udržet si zákazníka a získat zakázku.

VYTVOŘTE SI SYSTÉM PRO MĚŘENÍ ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI

Pro vaše podnikání je důležité vytvořit si účinný postup pro měření spokojenosti zákazníků, získání jejich zpětné vazby a identifikace faktorů ovlivňujících jejich loajalitu. Zákaznický průzkum je jen začátek celého procesu. Existuje spojitost mezi změnou spokojenosti zákazníků a zlepšením vašeho podnikání.

pruhledna
mic

NASLOUCHEJTE HLASU ZÁKAZNÍKA

Ať už chcete provést interní nebo externí zákaznický průzkum, existuje mnoho způsobů, jak získat zákazníkův názor. Pomůžeme vám opravdu poslouchat, co zákazníci říkají pomocí řady technik: tváří v tvář, telefonické rozhovory, e-mail a webové dotazníky.

Net Promoter Score

Díky letité praxi v podnikání a průmyslu ovládáme výborně metodiku Net Promoter. Pokud chcete efektivní program Net Promoter® zavést ve své organizaci, náš program Net Promoter Score model vám poskytne služby a nástroje k zajištění úspěchu.

NPS
b2c-final2

Business to Consumer

Náš automatický transakční systém vám umožní získat zpětnou vazbu od zákazníků rychle a s dostatečným množstvím informací tak, abyste jednali a udrželi si jak zákazníky s přetrvávajícími problémy, tak zapojili i ty spokojené a loajální. Získáte každodenní vstupní data pro inovaci produktů a služeb ve všech oblastech. Loajalita zákazníků není problémem zákaznického servisu, marketingu nebo prodeje, je to organizační způsob myšlení.

Business to Business

Systém Net Promoter zvyšuje spokojenost zákazníků a jejich udržení i v B2B obchodě. Při relativně malém počtu významných zákazníků je třeba odborný přístup na získání jejich zpětné vazby. Nejprve stanovíme potenciální oblasti zvyšující loajalitu. Pak je zaneseme na osy „Význam“ a „Výkon“. Sestavíme cyklus zpětné vazby kombinující transakční a vztahový systém Net Promoter, abyste zlepšili stav celého svého podniku a podnikání.

b2b-final2
b2e

Business to Employees

Nespokojení a kritičtí zaměstnanci nejspíše nezískají věrné zákazníky. Náš specializovaný program B2E nahradí jednorázový průzkum a vytvoří systém zpětné vazby zaměstnanců, který zapadá do vašeho podnikání a systému orientovaného na loajalitu zákazníka.

STÁHNĚTE SI ZDARMA MATERIÁLY

Podívejte se v sekci „Materiály ke stažení“ na případové studie, měřítka, zprávy o NPS a další.

NET PROMOTER SYSTEM

Net Promoter, vyvinutý firmami Satmetrix, Bain & Company a Fred Reichheld, je dnes celosvětový standard pro měření, porozumění a zlepšení zákaznické zkušenosti.

CUSTOMERGAUGE

Znalosti, které přenesou zákaznickou zkušenost na další úroveň. Získejte automaticky užitečné znalosti a zlepšete zákazníkovu zkušenost. Standardizovaná podle Net Promoter®

Přihlašte se k odběru novinek!
Zadejte Váš email. Nezneužijeme ho.